Ένας αγώνας αυτοκινήτων, αφορμή για μια ακόμα γιορτή στο φιλόξενο Βελβεντό. Έτσι αντιμετωπίζουν τα motorsport εδώ και πολλά χρόνια στην περιοχή.
Η ΣΜΑΒελβεντού φιλοξένησε τους αγωνιζόμενους το Σαββατοκύριακο 11-12 Οκτωβρίου και διοργάνωσε για ακόμη μια φορά έναν ωραίο αγώνα που ήταν ο πέμπτος για το Κύπελλο Αναβάσεων βορείου Ελλάδος.
Οι καιρικές συνθήκες ιδανικές ώστε αγωνιζόμενοι και θεατές να φύγουν το απόγευμα της Κυριακής με χαμόγελο, ικανοποιημένοι απ’ ότι έζησαν και είδαν.
Τα τρία χρονομετρημένα δοκιμαστικά περάσματα του Σαββάτου ακολούθησε η παραδοσιακή εκκίνηση-παρουσίαση αγωνιζομένων στο κέντρο του Βελβεντού, παρουσία όλων των κατοίκων και των επισκεπτών.
Η δράση το πρωί της Κυριακής, πρόσφερε θεαματικά περάσματα και εκπλήξεις στα αποτελέσματα. Εκπλήξεις ευχάριστες που προήλθαν από νέα παιδιά που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο.
Στην Cat4 πρώτος μεταξύ 13 συμμετοχών ο νεαρός Κων/νος Σακκός στην πρώτη του εμφάνιση σε αγώνες με το νεoαποκτηθέν Peugeot 106 N2. Μια νίκη που ήρθε έπειτα από εκπληκτικά περάσματα με το χρονόμετρο να δείχνει εντυπωσιακούς χρόνους όλο το διήμερο.
Εξίσου εντυπωσιακός ο δεύτερος της κατηγορίας, Ευάγγελος Γιαλούρης με το επίσης νεοαποκτηθέν αγωνιστικό Suzuki Swift E9, στην πρώτη εμφάνιση πίσω από το τιμόνι.
Πριν λίγες ημέρες είχε κάνει το ντεμπούτο του και ως συνοδηγός του πατέρα του στο ίδιο αυτοκίνητο, στο ράλλυ ΔΕΘ.
Τρίτος, ο πάντα γρήγορος Άγγελος Μπατσίλας, με το Suzuki Swift E9, παρά τα μηχανικά προβλήματα που τον ταλαιπώρησαν.
Ωραία μάχη στην Cat3 καθώς στο ίδιο δευτερόλεπτο τερμάτισαν το πρώτο σκέλος οι τρεις πρώτοι... Εν’ τέλει νικητής ανεδείχθη ο Κώστας Κουτσοδήμος με 0.86’’ διαφορά από τον δεύτερο Αποστόλη Βεργοζήση με τον Αποστόλη Προδρομίδη να ανεβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Άπαντες με Peugeot 106 A6.
Αξιοσημείωτη στην κατηγορία και η πρώτη εμφάνιση ενός ακόμα νεαρού οδηγού, του Γιάννη Ρακιτζή με Peugeot 206 E10 που τερμάτισε στην 7η θέση της κατηγορίας και στην πρώτη θέση της κλάσης Ε10. Το μέλλον του ανήκει.
Ο «ραλλυτζής» Γιώργος Γεροδήμος με το Renault Clio A7 δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στην Cat2, έδωσε μάχη όμως για να πετύχει τον ταχύτερο χρόνο ημέρας, πράγμα που το κατάφερε με 2.13.14 στο β’ σκέλος.
Ο Ελευθέριος Γεωργάκας με το Citroen Saxo E10+ σε περίοδο εκμάθησης του δυνατού αγωνιστικού, τερμάτισε στην δεύτερη θέση και ο Γιώργος Κοντονίνας με το όμορφο και εξελισσόμενο Peugeot 306 E11 στην τρίτη θέση.
Ο Αβραάμ Αρxαγγελίδης με BMW 320 E12 και ο Δημήτρης Χολέβας με το Renault 5 E12 ανέβηκαν στις δύο θέσεις του βάθρου της κατηγορίας Cat1.
Στην FSA2L ο Βασίλης Γκέτζιος, ταχύτατος όπως πάντα, πήρε μια ακόμη νίκη. Ο Στράτος Τερζόπουλος με το Honda Civic EP3 τερμάτισε στην δεύτερη θέση.
Την τρίτη θέση κατέκτησε ο Γιάννης Τριανταφύλλου, που μεταπήδησε τη φετινή χρονιά από τις δεξιοτεχνίες στις αναβάσεις με κίτρινο Peugeot 106. Το πρώτο του βάθρο ήρθε ως ανταμοιβή στη σκληρή δουλειά και το πάθος για τους αγώνες.
Επιστροφή στους αγώνες για το Νίκο Στραβοκώστα με την Alfa 156 να παίρνει τη νίκη στην FSA.
Πίσω του ο Βαγγέλης Παπατριανταφύλλου με την Opel Ascona να κινείται σε θεαματικές γωνίες, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.
Τρομερή μάχη είχαμε και στην FST2 με τον Κων/νο Δαλακάκη με το Renault Megane να παίρνει τη νίκη στο β’ σκέλος και με διαφορά 0.19’’ από τον δεύτερο Ιορδάνη Κυριαζίδη με το Skoda Fabia.
Τρίτος ο Θεμιστοκλής Θεοχάρης με το “δύστροπο” Opel Astra G.
Άτυχοι στον αγώνα που εγκατέλειψαν στο β’ σκέλος και ενώ ήταν πρώτοι στις κατηγορίες τους στο α’ σκέλος, οι Αποστόλης Κούσης με Honda Civic FSA, Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Peugeot 207 FST2 και Θεόδωρος Παπαβασιλείου με VW Golf FSA2L.
Oι οδηγοί Drift απέσπασαν το μεγαλύτερο χειροκρότημα πηγαίνοντας μόνο με το πλάι και προσφέροντας θέαμα στο κοινό.
Οι απονομές στο χώρο του Service Park ήταν το τέλος ενός ωραίου Σαββατοκύριακου με το ραντεβού να ανανεώνεται για το 2026.











0 Σχόλια