Η 1η Ανάβαση Πηλίου ανήκει στην ιστορία.
Τι είδαμε το Σαββατοκύριακο 15-16 Ιουνίου στο Πήλιο;
Μια νέα ανάβαση στην περιοχή της Θεσσαλίας με διοργανωτή τον ΟΜΑΘ που συγκέντρωσε 45 συμμετοχές.
Ήταν ο τρίτος αγώνας για το Κύπελλο Αναβάσεων βορείου Ελλάδος και συγκέντρωσε τις περισσότερες συμμετοχές από τους έως τώρα διεξαχθέντες αγώνες του θεσμού.
Ο διοικητικός-τεχνικός έλεγχος στην παραλία του Βόλου, μπροστά από το πανεπιστήμιο μας έφερε στο νου, όμορφες στιγμές από παλιότερα ράλλυ Κένταυρος.
Η διαδρομή του αγώνα είναι ωραία με καλή άσφαλτο και τεχνικά κομμάτια. Είναι όμως και η διαδρομή προς την Ιερά Μονή των Αγίων Ταξιαρχών και οι θρησκευτικές εκδηλώσεις επέβαλαν ένα διαφορετικό ωράριο απ’ ότι έχουμε συνηθίσει σε αναβάσεις.
Έτσι λοιπόν το απόγευμα του Σαββάτου, στις 4:00, ξεκίνησαν οι χρονομετρημένες δοκιμές για να ολοκληρωθούν επιτυχώς τα δύο περάσματα, χωρίς κανένα ιδιαίτερο συμβάν.
Διερευνητικά για τους περισσότερους μια που η διαδρομή τους ήταν άγνωστη, ενώ δεν έλειψαν και αυτοί που έδειξαν τις προθέσεις τους για τον αγώνα, πυροβολώντας με το «καλησπέρα». Ο Αποστόλης Κούσης με το Honda Civic FN2 σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 2.13.84.
Την Κυριακή πολλοί ήταν οι θεατές που προτίμησαν το βουνό από τις παραλίες.
Στο Α σκέλος, οι μάχες στην CAT4 με τέσσερις αγωνιζόμενους στο ίδιο δευτερόλεπτο, έδειξε πόσο ο ανταγωνισμός βελτιώνει τις επιδόσεις. Άξιοι όλοι τους με τελικό νικητή τον Γιώργο Τζιγά και Peugeot 106 N2.
Εντυπωσιακή η μάχη ανάμεσα σε δύο A6 της CΑΤ3. Ο Σταμάτης Μιχαήλ πήρε την πρωτοπορία με το 106 και με μια εκπληκτική εμφάνιση ήταν ο τρίτος ταχύτερος της ημέρας και ο νικητής της CAT3 και Α6. Δεύτερος σ' αυτή τη μάχη ο Αποστόλης Βεργοζήσης με «δανεικό» saxo και ωραία εμφάνιση όλο το διήμερο.
Δύσκολη εξίσωση σε πια κατηγορία μετράνε ή πρέπει να μετράνε τα αυτοκίνητα της κλάσης Ε10. Αρχικά ήταν στην CAT3, μετά ήταν στην CAT2 και τελικά ξαναπήγαν στην CAT3. Που θα καταλήξουν μέχρι το τέλος της χρονιάς…;
Με κομμένη την ανάσα όμως οι θεατές παρακολούθησαν και τη μάχη για την άτυπη θέση της κορυφής στη γενική κατάταξη. Ο Αποστόλης Κούσης με το Honda FSA2L με 2.14.81, προηγήθηκε στο Α σκέλος του Αντώνη Σταφυλοπάτη με το Opel Astra OPC FST2 με 2.14.91.
Ο οδηγός του Opel όμως ήταν ο μεγάλος νικητής κατεβάζοντας και άλλο το χρόνο του στο Β σκέλος και κάνοντας 2.14.46, έγραψε το ταχύτερο χρόνο ημέρας.
Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στη σελίδα https://eleta.eu/live