Στην πρώτη του χρονιά σε χωμάτινους αγώνες κατέκτησε με εμφατικό τρόπο το πρωτάθλημα της κατηγορίας του, με νίκες σε ισάριθμους αγώνες αλλά το σημαντικότερο με επιδόσεις και οδήγηση που θυμίζουν Ευρώπη. Πραγματικό παιχνίδι το τεράστιο EVO στα χέρια του, χαίρεσαι να τον βλέπεις να το οδηγεί σε χώμα ή άσφαλτο.
Με τίτλους σε άσφαλτο και χώμα στα 35 χρόνια του και με το μέλλον ακόμα μπροστά του, θελήσαμε να γνωρίσουμε καλύτερα τον Παναγιώτη, να μάθουμε τι και πως σκέφτεται, ποια τα μελλοντικά του σχέδια αλλά εν γένει και της Kirkos Racing House μια που η οικογενειακή επιχείρηση είναι η δύναμη του καθένα ξεχωριστά και όλων μαζί ταυτόχρονα.
Η πρώτη γενιά Κυρκαίων είναι ο πατέρας μου Λεωνίδας με τα αδέλφια του Λάμπρο,
Βασίλη και Κώστα Κύρκο, όπου όλοι μαζί έστρωσαν τον δρόμο στον οποίο βάδισε η δεύτερη
γενιά αγωνιζομένων Κυρκαίων, η οποία αποτελείται από τα ξαδέλφια μου Δημήτρη
(υιός του Κώστα), Μίλτο (υιός του Βασίλη) και εμένα!
Πότε ξεκίνησες, Τι τίτλους έχεις;
Ξεκίνησα το 2011 κάνοντας τον πρώτο μου αγώνα Ταχύτητας στο αυτοκινητοδρόμιο
των Μεγάρων.
Έπειτα το 2012 συμμετείχα σε όλο το πρωτάθλημα ταχύτητας το οποίο και
κατέκτησα.
Το 2013 έκανα το πρώτο μου πρωτάθλημα αναβάσεων όπου κέρδισα το πρωτάθλημα
στην κατηγορία Ν και ακολούθησαν αλλά 4 πρωταθλήματα αναβάσεων το 2015, 2018,
2019 και 2021.
Φέτος αλλάξαμε τερέν συμμετέχοντας
για πρώτη φορά στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ χώματος και καταφέραμε μαζί με
τον συνοδηγό μου Γιώργο Πολυζώη να προσθέσουμε ακόμα ένα πρωτάθλημα (της
κατηγορίας Ν) στο παλμαρέ μας!
Μεγαλώνοντας μέσα στον χώρο των αγώνων από μια οικογένεια αγωνιστικά πολύ ενεργή, είναι θεωρώ αναπόφευκτο το να μην αγαπήσεις τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Πρωταθλητής γεννιέσαι ή γίνεσαι;
Πρωταθλητής γεννιέσαι αλλά και γίνεσαι. Αν υπάρχει θέληση και χρόνος για αρκετή ποιοτική προπόνηση, δουλεύοντας με ομάδες που μπορούν να σε εξελίξουν, ένας αθλητής που δεν έχει γεννηθεί ταλέντο, μπορεί να εξελιχθεί σε Πρωταθλητή!
Κάθε μορφή αγώνα μου είναι το ίδιο ευχάριστη! Θα ήθελα ιδανικά να τρέχω σε όλες τις μορφές αγώνα τις οποίες ανέφερες κάτι το οποίο όμως είναι ανέφικτο Οπότε θα απαντήσω επιλέγοντας τα ράλλυ!
Οδηγικά μοιάζεις τον πατέρα ή το θείο Λάμπρο ή κανέναν από τους δυό;
Αυτό είναι κάτι το οποίο δεν μπορώ να το απαντήσω εγώ! Νομίζω ο κύριος
Γιώργος Πολυζώης είναι ο κατάλληλος για να απαντήσει σε αυτή την ερώτηση μιας
και έχει καθίσει και στους τρεις μας ως συνοδηγός!
Θαυμάζω το Ott Tänak!
Πως ήταν το κλίμα και ο ανταγωνισμός φέτος στα ράλλυ;
Φέτος υπήρχε αρκετά έντονος συναγωνισμός.
Στα δικίνητα υπήρχαν ωραίες μάχες μεταξύ Πολυκάρπου, Λευκαδίτη, Χατζημάρκου και Καρανικόλα.
Στην κατηγορία C1 υπήρχαν ωραίες μάχες μεταξύ του κυρίου Παπαδημητρίου, Τσουλόφτα και Κεχαγιά.
Στην κατηγορία Ν η αλήθεια είναι ότι δεν απειληθήκαμε φέτος αλλά είχαμε ως αντίπαλο τον εαυτό μας και προσπαθούσαμε σε κάθε ειδική να οδηγήσουμε όσο πιο σωστά και γρήγορα γίνεται.
Ο κύριος Γιώργος μπορεί να προσαρμοστεί στο στυλ του κάθε οδηγού γενικά. Εγώ προσωπικά μιας και φέτος ουσιαστικά ξεκίνησα τα ράλλυ, έπρεπε να προσαρμοστώ στον τρόπο που μου υπέδειξε. Εκ' του αποτελέσματος φάνηκε πως ήταν ο σωστός δρόμος-τρόπος!
Τι ποσοστό έχει ο κάθε ένας σε μια νίκη (οδηγός-συνοδηγός-μηχανικός);
Στο τέλος του αγώνα ένα καλό αποτέλεσμα διαιρείται διά του 3!Ο καλός συνδυασμός οδηγού-συνοδηγού-ομάδας κερδίζει!
Οι αγώνες φέτος ειδικά τα ραλλυ, αναβαθμίστηκαν αρκετά. Αυτό βέβαια οφείλεται κατά κύριο λόγο στις καλές συμμετοχές αλλά και στον τρόπο που κάποιες λέσχες προβάλουν το Σπορ, με την ΑΟΛΑΠ να είναι το παράδειγμα κατά την γνώμη μου!
Η πανηγυρική εκκίνηση στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος ήταν κάτι πρωτόγνωρο! Ο κόσμος ήταν αμέτρητος στην εκκίνηση αλλά και στις ειδικές διαδρομές του αγώνα.
Του χρόνου αναμένονται αρκετά νέα αυτοκίνητα κατηγορίας Rally 3 και νέοι συνδυασμοί στην κατηγορία Rally 2. Τα πληρώματα και τα σύγχρονα αυτοκίνητα πληθαίνουν, είναι η κατάλληλη στιγμή να προβληθεί το σπορ με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο γίνεται.
Υπάρχουν αρκετές ομάδες στο Facebook με θέμα το αυτοκίνητο και πάνω από 70.000 μέλη. Σε καμία από αυτές τις ομάδες δεν έχω δει να προβάλλεται υλικό πριν ή μετά από κάποιο αγώνα.
Χρειάζεται έναν άνθρωπο να ξέρει να δουλεύει τα Social Media ώστε να αποκτήσουμε νέο κόσμο στα βουνά που δεν γνωρίζει για τους αγώνες που διοργανώνονται. Επίσης χρειαζόμαστε και μεγαλύτερη προβολή στην τηλεόραση.
Η Cosmote TV έχει συμβάλει τα μέγιστα σε αυτό είναι όμως η μοναδική μας προβολή.
Μελλοντικά σχέδια, πότε θα πάρουν οι Κυρκαίοι R5;
Στα σχέδια είναι σίγουρα η απόκτηση ενός αυτοκινήτου Rally 2 όμως μιας και
υπάρχει τεράστια ζήτηση στην επιλογή που έχουμε κάνει, η αναμονή είναι μεγάλη!
Είναι αρκετά πιθανή η απόκτηση ενός αυτοκινήτου rally 3 για το 2024. Είναι
η κατηγορία του μέλλοντος στην Ελλάδα και ο αντικαταστάτης των Evo!
Οφείλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς μας αφού χωρίς την βοήθεια τους δεν θα
μπορούσα να είμαι σε αυτή τη θέση τώρα γράφοντας για την επιτυχημένη αγωνιστική
μας χρονιά!
ΧΟΡΗΓΟΙ
KYLIX Fine wines & Spirits
SKAG - Οργανώνει τη ζωή σου
T. Soldatos Racing Team
Melissa
RTC
MAXPRINT
Pirelli Greece
Δ.Τζαμπαζηs ΑE Τεχνική Εταιρεία Κατασκευών
Driving Academy
Turbo Exelixis
Φούρνος Θανάση official
The Upgrades
0 Σχόλια