Με τον Γιώργο Χατζηρήγα στο τιμόνι
Κάποια αυτοκίνητα είναι συνυφασμένα στο μυαλό των φίλων των motorsport με την έννοια της λέξης «ράλλυ».
Η Lancia είναι από τις εταιρείες που είναι χαραγμένες βαθιά στην καρδιά τους. Όταν μάλιστα πρόκειται για μια Lancia Delta Integrale στα χρώματα της MARTINI τότε τα βλέμματα δεν ξεκολλάνε εύκολα από πάνω της.
Είμαστε τυχεροί που κάποιοι άνθρωποι με οικονομική επιφάνεια αγαπάνε τα αυτοκίνητα και τα motorsport και έχουν την δυνατότητα να αποκτούν τέτοια αυτοκίνητα δίνοντας την ευκαιρία στους φίλους των ράλλυ να βλέπουμε αυτοκίνητα που έγραψαν ιστορία, όχι στατικά σε κάποια έκθεση αλλά στον φυσικό τους χώρο, τις ειδικές διαδρομές.
Το νέο απόκτημα του Μάριου Σταφυλοπάτη έρχεται να προστεθεί
στην καταπληκτική συλλογή που διαθέτει με αγωνιστικά αυτοκίνητα και όχι μόνο.
Στο ράλλυ Σπριντ Αχαιός συμμετείχαν παρέα με τον Γιώργο Χατζηρήγα. Στόχος των συμμετοχών τους όπως πάντα, είναι αποκλειστικά και μόνο η διασκέδαση τους. Ελάχιστος ο διαθέσιμος χρόνος που δεν επαρκεί για δοκιμές, γράψιμο κλπ.
Παρόλα αυτά ο Γιώργος Χατζηρήγας έχει τον τρόπο να προσαρμόζεται πολύ γρήγορα στις ιδιαιτερότητες του κάθε αυτοκινήτου. Στο ράλλυ Φθιώτιδος μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό πηγαίνοντας αέρα με το Ford Sierra, ένα αυτοκίνητο όμως που το γνωρίζουν καλά.
Η άμεση προσαρμογή στα μπάκετ της Lancia, η αποκρυπτογράφηση των δυνατοτήτων της, ο τρόπος που κινούνταν στο δρόμο και ο ρυθμός που βρήκαν με το «καλημέρα», έκαναν τα χρονόμετρα να σπάσουν… τρίτος χρόνος γενικής(!!!) και φυσικά πρώτοι στην κατηγορία των ιστορικών.
Οι εικόνες από τις εποχές που οι Lancia Martini κυριαρχούσαν στο WRC ήρθαν στη μνήμη όσων τις ζήσαμε μέσα από το θέαμα που πρόσφεραν οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας.
Είναι τόσο καλή και τόσο γρήγορη η Lancia…?
ΝΑΙ, μας είπε ο Γιώργος Χατζηρήγας που βρήκε νέο έρωτα στην όμορφη Ιταλίδα. Είναι πιο απότομο στα ανοιχτά κομμάτια σε σχέση με το Sierra που έχει μακρύτερο μεταξόνιο αλλά πολύ πιο γρήγορη και ευέλικτη στα κλειστά κομμάτια.
Είναι καλοστημένη, δυνατή, πολύ εύκολη στην οδήγηση και σου επιτρέπει να βρεις πολύ γρήγορα έναν ταχύτατο ρυθμό και αν υπάρξει λόγος, να το πας στα όρια. Οποιοσδήποτε θα μπορούσε να πάει γρήγορα με δοκιμές, γραπτά και να διακριθεί με το συγκεκριμένο αμάξι.
Μπορεί βέβαια ο Γιώργος να τα παρουσιάζει εύκολα, όντας ένας
από τους ταχύτερους Έλληνες οδηγούς και ένας από τους πολύ λίγους που
εξακολουθεί να είναι πάρα πολύ γρήγορος από τότε που ξεκίνησε να τρέχει μέχρι
σήμερα, δεν σημαίνει όμως ότι μπορεί να πάει κάποιος στον ίδιο ρυθμό γιατί
κανένα αμάξι δεν πάει μόνο του.
Ευτυχώς ο οδηγός εξακολουθεί να κάνει τη διαφορά και ειδικά στα ράλλυ ο συνδυασμός οδηγού-συνοδηγού να κερδίζει.
Ευχόμαστε να χαρούν το νέο απόκτημα και εμείς να τους απολαμβάνουμε στις ειδικές διαδρομές.









0 Σχόλια