Στο παρελθόν ανήκει ένα ακόμα ράλλυ Ακρόπολις, δικαιώνοντας για άλλη μια φορά την φήμη του ως ένας από τους σκληρότερους αγώνες του WRC.

Εγκαταλείψεις, άτυχες στιγμές, μηχανικές βλάβες περιλαμβάνονται κάθε χρόνο στο μενού του ελληνικού αγώνα, παίζοντας τον ρόλο τους στη τελική κατάταξη.
52 πληρώματα περιλαμβάνονται στη τελική λίστα που τερμάτισαν τον αγώνα.
Πρώτοι και καλύτεροι οι ROVANPERA-HALTTUNEN με Toyota Yaris, νικητές του Ακρόπολις για 2η φορά και σχεδόν σίγουροι πρωταθλητές και τη φετινή χρονιά.
Ταχύτητα και ωριμότητα είναι αυτό που χαρακτηρίζει το νεαρό πλήρωμα και σίγουρα θα γράψουν μεγάλη ιστορία, ίσως μεγαλύτερη και από του Loeb.
Στη δεύτερη θέση οι EVANS-MARTIN με ένα ακόμη Yaris, έπειτα από ωραίο αγώνα.
Στη τρίτη θέση του βάθρου το τερμάτισε το πρώτο HYUNDAI i20 με τους SORDO-CARRERA.
Νικητές στην κατηγορία RC2 οι MIKKELSEN-ERIKSEN με SKODA FABIA στη 7η θέση της γενικής με εκπληκτικά περάσματα και φουλ επίθεση έπειτα από τις ατυχίες της πρώτης ημέρας που τους έριξαν πίσω.
Στην κατηγορία RC3 οι DOMINQUEZ-RENATE με Ford Fiesta rally3 στην 18η θέση της γενικής.
Ελληνική νίκη στην κατηγορία RC4 με τους ΛΕΥΚΑΔΙΤΗ-ΑΚΡΑΤΟ με το Peugeot 208, οι πρώτοι δικίνητοι του αγώνα.
Το ελληνικό πλήρωμα αν και ξεκίνησε με ποινή ενός λεπτού από την 1η Ε.Δ., που το έριξε πίσω στην κατάταξη, δεν το έβαλε κάτω και σκαρφαλώνοντας στην 27η θέση της γενικής απέδειξε ότι το Ακρόπολις είναι ο αγώνας των ανατροπών και οι αγώνες τελειώνουν στην ράμπα τερματισμού.
Οι Κύπριοι ΠΑΡΕΛΛΗΣ-ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ με Renault Clio ήταν οι νικητές στην κατηγορία RC5 στην 37η θέση γενικής.
Πρώτοι μεταξύ των Ελληνικών συμμετοχών οι ΣΕΡΔΕΡΙΔΗΣ-MICLOTE με Ford Puma στην 17 θέση της γενικής ενώ πρώτο αμιγές Ελληνικό πλήρωμα οι ΚΑΡΕΛΛΗΣ-ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥΝΗΣ με Citroen C3 στην 22η θέση.

Συγχαρητήρια σε όλους τους αγωνιζόμενους που έφτασαν στο τέρμα αλλά και σε όσους δεν τα κατάφεραν.
Αυτά είναι τα ράλλυ, θεαματικά, απρόβλεπτα, συναρπαστικά και γι' αυτό τ΄αγαπάμε.
Συγχαρητήρια και στην οργάνωση που κατάφερε σε δύσκολες συνθήκες να φέρει σε πέρας έναν ακόμη ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ του WRC.
Και του χρόνου.