Ένα διαφορετικό R5 έδωσε το παρόν στο τελευταίο αγώνα του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ασφάλτου στα Γιάννενα. Ο Μάριος Σταφυλοπάτης και ο Γιώργος Χατζηρήγας συμμετείχαν στο Ηπειρωτικό ράλλυ με ένα Peugeot 208 T16, σε ρυθμό εκμάθησης-γνωριμίας με το γαλλικό όπλο. Εναλλάσσοντας τα μπάκετ οδηγού-συνοδηγού στη διάρκεια του ράλλυ, διασκέδασαν μαθαίνοντας τα μυστικά του Peugeot σε συνθήκες αγώνα.

Με αυτή την αφορμή ρωτήσαμε τον Γιώργο Χατζηρήγα να μας πει τις εντυπώσεις του για το αυτοκίνητο και όχι μόνο…. Ένας αγωνιζόμενος  που έχει βάλει τη δική του υπογραφή, τρομοκρατώντας ενίοτε τον ανταγωνισμό όταν οδηγούσε μικρές γαλλικές ή αγγλικές κατασκευές  αλλά και καθοδηγώντας από το δεξί μπάκετ τον Μάριο Σταφυλοπάτη καθώς και άλλους αγωνιζομένους, σίγουρα έχει να μας πει ενδιαφέροντα πράγματα.

mt : Συμμετοχή στο Ηπειρωτικό ράλλυ με ένα Peugeot 208 T16 σε διπλούς ρόλους.  Πως προέκυψε, θα έχει συνέχεια και σε άλλους αγώνες η συνεργασία αυτή? 

 Ο Κύριος Σταφυλοπατης  είναι από τους μεγαλύτερους συλλέκτες αγωνιστικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη και όταν αποκτά ένα νέο κομμάτι για την συλλογή του τότε υπάρχει διακαής πόθος να το οδηγήσουμε και να αποκομίσουμε μια ακόμη οδηγική εμπειρία. Έτσι έγινε και με το Peugeot 208 t16 στο Ηπειρωτικό Ράλλυ. Πάντα εναλλασσόμαστε στους ρόλους του οδηγού και του συνοδηγού ώστε να έχουμε αντικειμενική άποψη για τον χαρακτήρα και τις δυνατότητες του κάθε αγωνιστικού αυτοκίνητου

mt :  Πως είναι να οδηγάς ένα Peugeot R5?

 Η οδήγηση ενός υπερσύγχρονου αγωνιστικού κατηγορίας R5 είναι συγκλονιστική!  Είναι απίστευτα εύκολο στον χειρισμό του σε σημείο που κάνει τον οδηγό του να αισθάνεται ικανός για όλα. Το συγκεκριμένο εκτός από εντυπωσιακή εμφάνιση σε αναστατώνει και με τον εκπληκτικό ήχο του μοτέρ!  Ο τρόπος που στρίβει, φρενάρει και επιταχύνει  είναι βγαλμένος από όνειρο.

mt: Ποια η γνώμη σου για τα αγωνιστικά δρώμενα και το επίπεδο των ελληνικών αγώνων

Δυστυχώς τα τελευταία χρόνια απέχω από τα δρώμενα του χώρου και ιδιαίτερα τα διοικητικά. Επιλέγω να διασκεδάζω στους αγώνες με λίγους φίλους χωρίς να με ενδιαφέρουν οι επιδόσεις. Η αλήθεια είναι ότι το επίπεδο σε σχέση με τα χρόνια που έκανα πρωταθλητισμό είναι αρκετά χαμηλότερο κυρίως λόγω έλλειψης χρημάτων.  Ωστόσο υπάρχουν οδηγοί και πληρώματα που είναι ταχύτατα και αξίζει κάποιος να έρθει στο βουνό για να παρακολουθήσει τα γρήγορα περάσματα τους, δυστυχώς όμως είναι λίγα όπως και οι συμμετοχές άλλωστε.

 mt: Θα σε (σας)  δούμε σε πλήρη εμπλοκή σε κάποιο θεσμό?

Το αποκλείω

mt:  Ποιες στιγμές από την έως τώρα πορεία σου στους αγώνες, σου έχουν μείνει περισσότερο?

Υπάρχουν πολλοί αγώνες και γεγονότα που έρχονται στην μνήμη μου κατά καιρούς. Τις περισσότερες φορές έχω να θυμηθώ ευχάριστα ωστόσο ο αγώνας που με έχει σημαδέψει είναι το Ράλλυ ΕΛΠΑ του 2003 όπου δεν συμμετείχα. Δυστυχώς η έξοδος από τον δρόμο των Κολιοπάνου-Χασιώτη και η απώλεια του οδηγού δεν μπορεί να βγει από το μυαλό μου ποτέ. Ο Δημήτρης  ήταν από τα καλύτερα παιδιά και εξαιρετικός οδηγός. Ευτυχώς ο Φάνης είναι μαζί μας.

    Θα μπορούσαμε να πούμε και να γράψουμε κι άλλα πολλά με το Γιώργο για αγώνες και αυτοκίνητα.  Αυτό όμως θα γίνει σε επόμενη παρουσίαση γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι.