Το δεύτερο ήταν η απουσία θεατών ελέω covid19 και την εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Σωστό ή λάθος, είναι μια μεγάλη κουβέντα μια που δεν μπορείς να βάλεις στο ίδιο σακί όλα τα αθλήματα… άλλο πράγμα είναι το κλειστό γήπεδο μπάσκετ και άλλο ο ανοιχτός χώρος και οι δρόμοι πολλών χιλιομέτρων στα βουνά που διεξάγονται οι αγώνες αυτοκινήτων. Ίσως θα πρέπει η ΟΜΑΕ να επιδιώξει μια συνάντηση με τους αρμόδιους φορείς και να δοθεί μια λύση στο θέμα.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, 85 αγωνιζόμενοι δήλωσαν συμμετοχή, έτοιμοι να διασκεδάσουν και να ανέβουν το βουνό των Κενταύρων. Ο καλός καιρός και οι μικρές διακοπές βοήθησαν να ολοκληρωθεί ο αγώνας εντός των προβλεπόμενων χρόνων.
Ταχύτερο χρόνο ημέρας έκανε ο νικητής της Formula Saloon, Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Focus. Πίσω του ένιωσε την ανάσα του Πασχάλη Χατζημάρκου με Mitsubishi EVO, με τη διαφορά τους να είναι μόλις 0.63’. Να αναφέρουμε ότι ο Χατζημάρκος έτρεξε για πρώτη φορά στην Πορταριά ενώ στο Β’ σκέλος πέτυχε και την καλύτερη επίδοση της διαδρομής με χρόνο 2.47.75. Σίγουρα θα δούμε πολλά στο μέλλον από τον Πασχάλη.
Στην τρίτη της FS ο νικητής της κατηγορίας FSA Παναγιώτης Ηλιόπουλος με τη Ferrari 458 και τον μαγικό ήχο της. Εξίσου εύηχοι ήταν και οι επόμενοι δύο του βάθρου της κατηγορίας, ο Νίκος Παπαδόπουλος με Ford Escort RS και ο Δημήτρης Μπερτζέμης με την ανανεωμένη BMW 3 E36.
Στην FST2 ο Δημήτρης Κακαράντζας με το θηριώδες Opel Kadett GTE δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει την κατηγορία του. Πίσω του δύο ακόμη θηριώδη και μοναδικά αυτοκίνητα, ο Δημήτρης Περίφανος με τη δανεική BMW Z3 και ο Γρηγόρης Κορίνθιος με το ανανεωμένο Seat Leon.
Στην FSA2L νικητής ήταν ο Κώστας Βασταρδής με την πανέμορφη Citroen Xsara, ακολουθούμενος από τον Γιώργο Σουφλαρη με Ford Escort MK2 και τον Αποστόλη Μακάριο, επίσης με Ford Escort.
Νικητής στην ομάδα Α ήταν ο Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort WRC με δεύτερο τον Μιχάλη Ευθυμίου με ίδιο αυτοκίνητο και τη μεταξύ τους διαφορά στο 0.93’. Τρίτος ο Βασίλης Μπαντζάνος με Citroen Saxo VTS που ήταν και ο νικητής της Α6. Δεύτερος Α6 ο Κώστας Καρλιώτης και τρίτος ο Βασίλης Ανάγνου, αμφότεροι με Saxo VTS.
Στην κλάση Α5 ο Στάθης Δαμασιώτης και η Βάσω Κουρτίδου έκαναν το 1-2 με τα Toyota Yaris. Στην Α7 ο Σταύρος Χατούπης με Opel Corsa κατέκτησε τη νίκη, με δεύτερο το Αριστοτέλη Μπαρκονίκο με Citroen Saxo και τρίτο τον Κων/νο Ντέκα, επίσης με Saxo.
Στην ομάδα Ν ο Μηνάς Μπενής με Mitsubishi EVO IX ήταν πρώτος με δεύτερο τον Γιώργο Κωνσταντακόπουλο με ίδιο αυτοκίνητο. Τρίτος ήταν ο Βίκτωρας Ρέκκας με Citroen Saxo VTS που ήταν και νικητής της κλάσης Ν2. Δημήτρης Μπίκας και Αποστόλης Κούσης συμπλήρωσαν το βάθρο της Ν2, οδηγώντας επίσης Saxo VTS. Τρίτος στη Ν4 ήταν Αποστόλης Βιδούρης με το τρίτο Mitsubishi EVO της κατηγορίας.
Στην ομάδα Ε, το Citroen AX με τον Αλέξανδρο Τσιόγκα στο τιμόνι κέρδισαν εύκολα την κατηγορία και την κλάση Ε10. Ο Δημήτρης Τσούργιαννης με Peugeot 106 rallye ανέβηκε στη δεύτερη θέση και ο Αποστόλης Αποστόλου με 106 S16 στη Τρίτη, συμπληρώνοντας ταυτόχρονα και το βάθρο της Ε10.
Στην κλάση Ε11 νικητής ήταν ο Πάτροκλος Κανσός με Volkswagen Golf με δεύτερο τον Κων/νο Καπουρελάκο και τρίτο τον Δημήτρη Μανωλόπουλο , οδηγώντας και οι δύο BMW 320 E30.
Στα ιστορικά ο Ιωάννης Κατσικάς με Ford Escort MK2 RS2000 ήταν ο νικητής με δεύτερο το Κων/νο Κοφινά και Alfa Romeo GT Veloce και τρίτο τον Γιώργο Γαβλιηλίδη με Ford Escort RS1600.
Οι ντριφτάδες ανέβηκαν όλο του βουνό με το πλάι, διασκεδάζοντας οι ίδιοι και προσφέροντας θέαμα.
Συγχαρητήρια στη ΛΑΒόλου για τη διοργάνωση καθώς και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, στους αγωνιζόμενους αλλά και στους θεατές που υπάκουσαν και δεν ήρθαν στο βουνό, ώστε να δημιουργηθεί πρόβλημα. Ελπίζουμε του χρόνου να γίνει με θεατές και γρήγορα να πάρει το ΟΚ για Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα.





0 Σχόλια