Εικόνες από το παρελθόν ζωντάνεψαν και πάλι στην χωμάτινη πίστα της Καλλιθέας Ελασσόνας. Οι αγώνες auto-cross που μεγαλούργησαν στην περιοχή τη δεκαετία του ’80 και ’90 φαίνεται να παίρνουν και πάλι μπροστά. Η ΛΑΜΚΕ σίγουρα έχει μεγάλη εμπειρία σε αυτού του είδους τους αγώνες όντας από τις πρωτοπόρες λέσχες σε αγώνες autocross όπως υποδηλώνει και το λογότυπό της. 
Αφορμή γι’ αυτό ένας νεοσύστατος σχετικά θεσμός το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα CrossCar που διεξάγεται με μονοθέσια αγωνιστικά με κινητήρες 600cc από μοτοσυκλέτα. Προσμετράνε έξι αγώνες που περιλαμβάνουν μια ασφάλτινη ανάβαση (Κύμης) και πέντε χωμάτινες αναμετρήσεις σε μορφή ατομικής χρονομέτρησης και Rally-cross.

Ο συγκεκριμένος αγώνας ήταν ο τέταρτος του ημερολογίου και έτσι για πρώτη φορά στην Ελασσόνα θα βλέπαμε σε δράση τα φοβερά CrossCart που συναγωνίζονται σε ταχύτητα τις ταχύτερες αγωνιστικές κατασκευές των αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικό ότι στην ανάβαση Κύμης την περσινή και φετινή χρονιά που συμμετείχαν έκαναν τον δεύτερο και τρίτο χρόνο γενικής κατάταξη αντίστοιχα.
Κοντά σ’ αυτούς χωμάτινες φόρμουλες τις παλιά εποχής, δυστυχώς λιγότερες από τις αναμενόμενες μια που τα γνωστά προβλήματα της τελευταίας στιγμής στέρησαν τη συμμετοχή κάποιων και αυτοκίνητα που εκπροσωπήθηκαν επάξια από τα θεαματικά Ford Escort MK2.
Παρά τις δυνατές βροχές το πρωινό του Σαββάτου αλλά και της Κυριακής, οι αγωνιζόμενοι δεν πτοήθηκαν. Η λασπωμένη διαδρομή στέγνωνε γρήγορα και οι χρόνοι στο γυρολόγιο έπεφταν θεαματικά.

Οι αγωνιζόμενοι στις κατηγορίες της ατομικής χρονομέτρησης σε κάθε γύρο μάθαιναν καλύτερα την πίστα και όσο στέγνωνε γύριζαν όλο και ταχύτερα προσφέροντας θεαματικά περάσματα στις προσπάθειες τους. Η ηλιοφάνεια την ημέρα του αγώνα συνέβαλλε ώστε η πίστα να γεμίσει με πάρα πολλούς θεατές που απόλαυσαν και χειροκρότησαν τιπς προσπάθειες όλων.
Η κορυφαίες στιγμές όμως ήταν οι τελικοί στις κατηγορίες CrossCar.
Οι junior με CrossCar 600 και με περιοριστή στροφών έκλεψαν την παράσταση. Μάχες ρόδα-ρόδα, πάθος, μαχητικότητα από τα αγόρια και την κοπέλα της κατηγορίας που κράτησαν μέχρι τη σημαία του τερματισμού.
Νικητής ο Βασίλης Ηλιόπουλος με LAHOZ SPEEDCAR έπειτα από μεγάλη μάχη με τον Φώτη Κάκο με SEMOG BRAVO SPORT. Στην τρίτη θέση του βάθρου η Πηνελόπη Ηλιοπούλου (αδερφή του Βασίλη) με SPEEDCAR INDUSTRIAS LAHOZ εκπροσωπώντας επάξια τις γυναίκες και δίνοντας το παράδειγμα με την παρουσία της.
Τέταρτος της παρέας ο Ευθύμιος Χριστοδούλου με LA BASE RX01.
Στην μεγάλη κατηγορία ο Γιάννης Χεκιμιάν με LAHOZ SPEDDCAR ήταν αυτός είδε πρώτος την καρώ σημαία με τον Μιχάλη Τακιδέλλη και με YACAR CROSS να τερματίζει πίσω του και τρίτο τον Μιχαήλ Στάθη με CUSTOM CROSS KART.
Ακολούθησαν ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος με SUZUKI 2005 CROSSCAR και ο Τάκης Λάτσης με SPEEDCAR WONDER. Το θέαμα που πρόσφεραν μπαίνοντας όλοι μαζί στις στροφές και οι οδηγικές τους ικανότητες χάρη στις οποίες εκμεταλλεύονταν στο έπακρο τις δυνατότητες των μονοθέσιων ήταν κάτι το μοναδικό.
Στην κατηγορία την CrossCar Sportsman νικητής ήταν ο Μιχάλης Τακιδέλλης, δεύτερος ο Μιχαήλ Στάθης, τρίτος ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος και τέταρτος Τάκης Λάτσης.
Στα ατομικά χρονομετρημένα, στην κατηγορία OPEN ο Κώστας Αθανασιάδης ήταν στην πρώτη θέση με δεύτερο τον Βασίλη Τσιλιγκερίδη. Άτυχος ο Δημήτρης Περίφανος, εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη στην πρώτη παρουσία του νέου του μονοθεσίου.
Στην κατηγορία των αυτοκινήτων ή μάλλον των ΜΚ2, ο Ντίνος Αντωνίου επικράτησε του Γιώργου Δήμου, με τος δύο φίλους να το διασκεδάζουν και να προσφέρουν θέαμα.
Στα CrossCar o Βασίλης Ηλιόπουλος ανέβηκε και εδώ στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου με τον Μιχαήλ Στάθη και Γιάννη Χεκιμιάν να τον ακολουθούν.
Ο Αλέξανδρος Τζέλλος, ο Ευθύμιος Χριστοδούλου και ο Ζήσης Τζέλλος συμπλήρωσαν την εξάδα της κατηγορίας.
Στο τέλος της ημέρας και με τις απονομές να σηματοδοτούν το τέλος του αγώνα, άπαντες έφυγαν ικανοποιημένοι και χαμογελαστοί και αυτό είναι το μεγαλύτερο κέρδος των αγώνων.
Η αρχή έγινε για την περιοχή ώστε να ξαναδούμε χωμάτινους αγώνες. Το ραντεβού για το 2026 ανανεώθηκε και σίγουρα η επόμενη φορά θα είναι πολύ καλύτερη.