Ήθελε πολύ τη νίκη στο Ακρόπολις ο Tanak… έδειξε τις προθέσεις του από την αρχή, προηγήθηκε, άντεξε στην πίεση του Ogier και πήρε μια σπουδαία νίκη για τον ίδιο και την Hyundai.
Πρώτη θέση λοιπόν για τους Ott TÄNAK-Martin JÄRVEOJA με το HYUNDAI i20N Rally1 μια θέση που την άξιζαν με το παραπάνω παίρνοντας την πρώτη του νίκη σε Ράλλυ Ακρόπολις.
Οι έτεροι μονομάχοι Sébastien OGIER-Alexandre CORIA με το TOYOTA GR Yaris Rally1, πάλεψαν για τη νίκη στο Ακρόπολις, κατακτώντας τελικά τη δεύτερη θέση του βάθρου και τους βαθμούς του πρώτου στην Power-Stage.
Τρίτη θέση για τους Adrien FOURMAUX-Alexandre CORIA με HYUNDAI i20N Rally1. Σπουδαίο αποτέλεσμα για την Hyundai παίρνοντας το 1-3 του βάθρου και την πρώτη νίκη της για την φετινή χρονιά.
Τέταρτη θέση για Elfyn EVANS- Scott MARTIN με Rally1 που παραμένουν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του WRC.
Στην πέμπτη θέση οι περσινοί νικητές του αγώνα Thierry NEUVILLE- Martijn WYDAEGHE με το τρίτο HYUNDAI i20N Rally1.
Πρώτοι στην κατηγορία WRC2 και έκτοι γενικής οι Oliver SOLBERG- Elliott EDMONDSON με TOYOTA GR Yaris WRC2.
Δεύτεροι οι Gus GREENSMITH- Jonas ANDERSSON με SKODA FABIA RS WRC2 και στη τρίτη θέση της κατηγορίας οι Yohan ROSSEL- Arnaud DUNAND με CITROEN C3 WRC2, στις θέσεις επτά και οκτώ της γενικής κατάταξης.
Οι Kajetan KAJETANOWICZ- Maciej SZCZEPANIAK με TOYOTA GR Yaris WRC2 τερμάτισαν στην ένατη θέση και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Alejandro CACHÓN- Borja ROZADA με ένα ακόμη TOYOTA GR Yaris WRC2.
Πρώτοι στην κατηγορία WRC3 και JWRC οι Ali TÜRKKAN- Oytun ALBAYRAK με FORD FIESTA Rally3 στην 19 θέση της γενικής, παίρνοντας μια άνετη νίκη.
Νικητές μεταξύ των Ελλήνων, οι Γιάννης ΠΛΑΓΟΣ-Χρήστος ΚΟΥΖΙΩΝΗΣ με SKODA FABIA RS Rally2 στην 26η θέση γενικής.
Ένα ακόμη Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στην ιστορία. Στα συμπεράσματα του αγώνα… ο Ιούνιος είναι ο ιδανικός μήνας του αγώνα, έστω και αν η ζέστη έκανε τις συνθήκες δύσκολες. Χιλιάδες θεατές κατέκλισαν τα βουνά απολαμβάνοντας το θέαμα ενός αγώνα του WRC.
Η σκληρότητα του είναι η ταυτότητα του, ακόμη και αν εξ’ αιτίας αυτής υπάρχουν ατυχήματα. Ταχύτητα, στρατηγική, τύχη, είναι στοιχεία που συνθέτουν του παζλ ενός ράλλυ που όλοι θέλουν να τρέξουν.
H Special Stage στο κέντρο της Αθήνας μπορεί να ήταν καλή σαν ιδέα και να πρόσφερε όμορφες εικόνες, καταγράφεται όμως σαν αποτυχία. Κακός συντονισμός, λάθος εκτίμηση; Σίγουρα όμως με τις special Stage κάτι γίνεται λάθος γενικά στους σχεδιασμούς των τελευταίων ετών.
Του χρόνου η Λαμία δεν θα είναι το κέντρο του αγώνα. Πολλά ακούγονται για τη νέα έδρα. Μακάρι να επιλεγεί κάποια που θα ανεβάσει ακόμα περισσότερο τον Εθνικό μας αγώνα.
0 Σχόλια