Ένα Ακρόπολις από τα παλιά, με πολύ σκληρές διαδρομές, «σπαστήρια»
που δοκίμασαν τα όρια ανθρώπων και μηχανών.
Ένα αγώνας απρόβλεπτος, με διαρκείς ανατροπές στην κατάταξη
και αγωνία από την αρχή μέχρι το τέλος. Δεν έλειψαν τα ρίσκα και δράματα, όμως αυτό
ακριβώς είναι οι αγώνες ράλλυ.
Εν τέλει, η καρώ σημαία του 71ου ράλλυ Ακρόπολις
έπεσε, καταγράφοντας έναν θρίαμβο για την ομάδα της Hyundai που είδε
τα πληρώματα της, με τα i20
rally1 να τερματίζουν στις
τρείς πρώτες θέσεις του βάθρου.
Πρώτοι και καλύτεροι οι Neuville-Wydaeghe που έχασαν χρόνο την πρώτη μέρα, καθαρίζοντας τον δρόμο ως
πρώτο αυτοκίνητο. Τις επόμενες δύο ημέρες έχοντας σταθερό ρυθμό και εκμεταλλευόμενοι
τα λάθη και τα προβλήματα των άλλων σκαρφάλωσαν στην κορυφή. Σε συνδυασμό και με
το λάθος του Ogier στην τελευταία ειδική, ο πρώτος τίτλος είναι πιο κοντά από
ποτέ για τον Βέλγο οδηγό.
Στην δεύτερη θέση οι Sordo-Carrera
έφεραν σε πέρας την αποστολή τους, δίνοντας βαθμούς στη Hyundai για το
πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Στην τρίτη θέση οι Tanak-Jarveoja και με το αποτέλεσμα αυτό πέρασαν στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας
οδηγών, διατηρώντας τις ελπίδες τους για τον τίτλο της χρονιάς.
Τέταρτοι στην γενική κατάταξη οι νικητές της κατηγορίας WRC2, Pajari-Malkonen με Toyota Yaris Rally2, συνεχίζοντας τις εκπληκτικές
εμφανίσεις τους και βάζοντας πλώρη για την μεγάλη κατηγορία από τη νέα χρονιά.
Με ίδιο ακριβώς χρόνο (3.45.05.3) τερμάτισαν στην πέμπτη θέση
οι Virnes-Lesk με
Skoda Fabia RS Rally2. Ανταγωνισμός και
διαφορές που δεν συναντάς ούτε σε αγώνες άλλων μορφών, πόσο μάλλον σε ράλλυ και
έπειτα από τρείς ημέρες αγώνα.
Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο τρίτος συνδυασμός της κατηγορίας WRC2, οι Rossel-Barral με Citroen C3 Rally2.
Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες της κατηγορίας Rally1, βρέθηκαν εκτός δεκάδας έπειτα
από συμβάντα που τους έθεσαν εκτός διεκδίκησης των πρώτων θέσεων. Toyota και
Ford πήραν
μόνο τους βαθμούς του Σαββάτου και της Power-Stage.
Τα φαβορί του αγώνα Ogier-Landais με Toyota Yaris,
προηγήθηκαν στην αρχή του αγώνα για να υποχωρήσουν στη συνέχεια από μηχανική
βλάβη. Ενώ επανάκαμψαν και έφτασαν μέχρι την δεύτερη θέση, ένα τουμπάρισμα στην
τελευταία ειδική του αγώνα τους έκανε να παλεύουν για να τερματίσουν ώστε να
εξασφαλίσουν τους βαθμούς του Σαββάτου.
Λάθος που ίσως αποδειχθεί μοιραίο στο
κυνήγι του τίτλου μια που η διαφορά από τον πρωτοπόρο Neuville άνοιξε
ακόμα περισσότερο.
Πρώτοι Έλληνες, έπειτα από πολύ ωραίο αγώνα όλο το τριήμερο
οι Ρουστέμης-Μπακλώρης με Skoda Fabia RS Rally2,
στην 12η θέση της γενικής κατάταξης. Το πλήρωμα βρήκε γρήγορο ρυθμό,
τον κράτησε όλες τις ημέρες, αποφεύγοντας λάθη και αντιμετωπίζοντας με σύνεση
τα προβλήματα. Τα συγχαρητήρια τους αξίζουν όπως και σε όλη την ομάδα που τους στηρίζει.
Στην κατηγορία WRC3, κυριάρχησαν τα Ford Fiesta Rally3. Τέτοιο αυτοκίνητο οδηγούσαν και οι νικητές Maior-Maior.
Πρώτος δικίνητος συνδυασμός οι Λευκαδίτης-Ακρατος με Peugeot 208 Rally4. Για άλλη μια χρονιά οδήγησαν
περίφημα το «λιοντάρι» τους, αντιμετώπισαν με επιτυχία τις δυσκολίες και πήραν
τη νίκη στην κατηγορία RC4. Μπράβο για μια ακόμα Ελληνική νίκη.
Την ράμπα τερματισμού ανέβηκαν 52 αυτοκίνητα από τα 72 που
πήραν εκκίνηση. Φυσικά πολλά με την χρήση του κανονισμού «σούπερ-ράλλυ» μια που
το φετινό Ακρόπολις έβγαλε πολλές ζημιές σε πολλούς. Αυτό όμως είναι ο
χαρακτήρας του αγώνα που τον έκανε διάσημο.
Σε ότι αφορά την Super-Special-Stage είχαμε
γράψει ότι ήταν τολμηρό σχέδιο και θα κριθούν από το αποτέλεσμα.
Δυστυχώς το αποτέλεσμα δεν ήταν αυτό που φανταζόμασταν, δικαιώνοντας
όσους εξ’ αρχής είχαν αντιρρήσεις για το εγχείρημα.
Αναδίπλωση στον αρχικό
σχεδιασμό της SSS αφήνοντας το ένα ρεύμα ανοιχτό, διαταράσσοντας όμως και πάλι
σημαντικά την κυκλοφορία. Η εικόνα που μετέδωσε η τηλεόραση, με τα αυτοκίνητα
να κάνουν σβούρες γύρω από μερικά βαρέλια σε ένα πάρκινγκ με κακό φωτισμό και βαρετά
πλάνα, αποτελούν δυσφήμιση για τον αγώνα και όχι το πιο Σουπερ-Σπέσιαλ θέαμα,
ως είθισται να είναι τέτοιες εκδηλώσεις.
Ερασιτεχνισμός που ανταγωνίζεται την
διοργάνωση μιας παρέας σε αλάνα. Όσο για
τους 15.000 θεατές που έλεγε ο σχολιαστής ότι ήταν εκεί, δεν φαινόταν…
Ελπίζουμε του χρόνου που ο αγώνας θα επιστρέψει στη σωστή
ημερομηνία (Ιούνιο) ο σχεδιασμός να περιλαμβάνει την Ακρόπολη και μια Super-Special-Stage που να
είναι στο πνεύμα του αγώνα. Χωμάτινη, με τα αυτοκίνητα ανά δύο, σε διαδρομή
σχεδιασμένη για να προσφέρουν θέαμα.
Και του χρόνου.
Αναλυτικά αποτελέσματα στη σελίδα https://www.wrc.com/ και στη σελίδα EKO ACROPOLIS RALLY - acropolisrally.gr











0 Σχόλια