«Για να κερδίσεις πρέπει πρώτα να τερματίσεις…» . Οι Rovanpera-Haltunen με Toyota Yaris rally1 μπορεί να ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι του αγώνα, αυτό όμως κράτησε μέχρι την 19η και προτελευταία ειδική του αγώνα. Μία πέτρα πάνω στην αγωνιστική γραμμή τους έθεσε εκτός αγώνα, ευτυχώς χωρίς σωματικές συνέπειες για το πλήρωμα. Αυτά όμως είναι τα ράλλυ και όλα είναι στο πρόγραμμα.
Η νίκη έτσι πήγε στο έτερο πλήρωμα της Toyota που ακολουθούσε και δεν ήταν άλλοι από τους Ogie-Landais με το δικό τους Yaris.
Στην 2η θέση τερμάτισαν οι Neuville-Wydeghe με Huyndai i20 rally1 και στην 3η θέση οι Fourmaux-Coria με Ford Puma Rally1.
Πρώτοι στην κατηγορία Rally2 και στην 5η θέση της γενικής οι Solberg-Edmondson με Skoda Fabia rally2.
Πίσω τους και στην 2η θέση της κατηγορίας τερμάτισε ο team-manager της Toyota, Yari-Mati Latvala με συνοδηγό τον Hanninen σε μια guest εμφάνιση, με στόχο την εξέλιξη του Toyota Yaris Rally2.

Το αλλόκοτο σύστημα βαθμολογίας που ισχύει την φετινή χρονιά, έχει φέρει τα πάνω κάτω και στην ουσία δεν επιβραβεύει τους νικητές αλλά… Κανείς δεν καταλαβαίνει τη λογική του και θα ‘πρεπε να έχει ήδη αλλάξει.
Γεγονός πάντως είναι πως ο Ogie μπήκε σε τροχιά κατάκτησης του τίτλου, μειώνοντας έστω και κατά ένα πόντο τη διαφορά από τον Neuville, ενώ και ο Tanak στην 3η θέση δεν έχει καταθέσει τα όπλα του.
Επόμενος αγώνας του WRC το δικό μας Ακρόπολις, σε ένα μήνα από τώρα.