Tο απόλυτο σε βαθμούς, ρυθμό και εντυπώσεις για τον Βέλγο οδηγό της Huyndai.

Αν και στο Μόντε συνήθως τρέχουν όλοι αλλά στο τέλος κερδίζει ο Ogier, αυτή τη φορά τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Οι Neuville Wydaeghe έδειξαν αξιοθαύμαστη ανταγωνιστικότητα, απέφυγαν τα λάθη, εκμεταλλεύτηκαν πλήρως τις δυνατότητες του i20 και πήραν πανάξια τη νίκη στον αγώνα (δεύτερη σε monte…)και το μέγιστο των βαθμών από το νέο πολύπλοκο σύστημα που εφαρμόζεται φέτος.


Στη δεύτερη θέση οι Ogier-Landais με το Toyota Yaris, όρμησαν το Σάββατο, έφτασαν σε απόσταση αναπνοής αλλά δεν κατάφεραν την Κυριακή να πιέσουν  το πλήρωμα της Huyndai.

Στην τρίτη θέση ο Evans-Marin με το άλλο Yaris, που αν και προηγήθηκαν αρχικά στον αγώνα, δεν μπόρεσαν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των δύο πρωτοπόρων.

Ευχαριστημένοι στην τέταρτη θέση ο Tanak-Jarveoja στην επιστροφή τους στην ομάδα της Huyndai. Μάζεψαν βαθμούς στοχεύοντας μακριά και γνωρίζοντας ότι το Μόντε δεν είναι το δυνατό τους σημείο.

Χαμόγελα και στη Ford με την πέμπτη θέση του Fourmaux-Coria  καθώς το Puma αποδείχτηκε ανταγωνιστικό και αξιόπιστο στον αγώνα. Μακάρι να δούμε και τη Ford στη μάχη για τη νίκη σε επόμενους αγώνες.

Mikkelsen-Eriksen  και Katsuta-Johnston με Huyndai και Toyota αντίστοιχα συμπλήρωσαν τις επόμενες θέσεις της Rally1 κατηγορίας.

Στην όγδοη θέση οι Rossel-Dunand με το Citroen C3 έκαναν την ανατροπή κερδίζοντας την wrc2 κατηγορία.

Το πρωτάθλημα ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο και μακάρι να συνεχιστεί έτσι. Μάχες και ανατροπές είναι το αλατοπίπερο στο θέαμα που ούτως ή άλλως προσφέρουν τα ράλλυ.