Λίγα χιλιόμετρα, λίγες συμμετοχές, μεγάλος ο ανταγωνισμός
στο τελευταίο ράλλυ της χρονιάς που διοργάνωσε η Start Line.
«Πυροβολισμοί», μάχες, επιδόσεις, ανατροπές είναι όσα συνθέτουν την ομορφιά των ράλλυ και το Παλλάδιο τα είχε όλα.
Η ταχύτητα υπάρχει, θα ‘ρθουν και τα αποτελέσματα, γράφαμε σε προηγούμενους αγώνες για κάποιους αγωνιζόμενους. Ήρθαν…
Νικητές οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης με το Citroen Saxo E10, κινήθηκαν ταχύτατα και πήραν την πρώτη τους νίκη στη γενική με το νέο τους όπλο.
«Πυροβολισμοί», μάχες, επιδόσεις, ανατροπές είναι όσα συνθέτουν την ομορφιά των ράλλυ και το Παλλάδιο τα είχε όλα.
Η ταχύτητα υπάρχει, θα ‘ρθουν και τα αποτελέσματα, γράφαμε σε προηγούμενους αγώνες για κάποιους αγωνιζόμενους. Ήρθαν…
Νικητές οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης με το Citroen Saxo E10, κινήθηκαν ταχύτατα και πήραν την πρώτη τους νίκη στη γενική με το νέο τους όπλο.
Οι Μόσχος-Σαμαρτζής με το Renault Clio E11 θα μπορούσαν να ήταν οι νικητές αν δεν αντιμετώπιζαν πρόβλημα μετά την 4η ειδική. Μπροστά στην κατάταξη μέχρι τότε, υποχώρησαν μία θέση, ανεβαίνοντας στο δεύτερο σκαλί του βάθρου.
Τρίτη θέση για τους Ανδρέα Νομικό-Ματαλιωτάκη με το Skoda Fabia S2000. Μαθαίνει αμάξι και
αγώνες ο νεαρός οδηγός την φετινή χρονιά και το 2024 αναμένεται με ενδιαφέρον.
Το γκάζι στο πάτωμα από τον Γιώργο, όπως σε όλους τους προηγούμενους
αγώνες και χρόνοι κορυφής που τους κατατάσσει στην άτυπη 2η θέση
της γενικής κατάταξης. Επίδοση που αποκτά μεγαλύτερη αξία αν συνυπολογίσει
κανείς ότι γίνεται με γνώμονα τη διασκέδαση και χωρίς γραπτά.
Εντυπωσιακοί για ακόμα μια φορά οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας
με την Lancia Integrale στα πολεμικά χρώματα της Martini. Άλλη μια νίκη στην κατηγορία των ιστορικών που τους έδωσε
το πρωτάθλημα, κυρίως όμως έχει σημασία ο τρόπος που αυτή επιτεύχθηκε.
Μάχες όμως που κρίθηκαν σε δευτερόλεπτα και σπουδαίες επιδόσεις υπήρξαν σε όλες τις κατηγορίες.
Μελετήστε τα αποτελέσματα και το θέαμα που πρόσφεραν οι αγωνιζόμενοι μέσα από τις φωτογραφίες του RacingPress Γιώργου Δέδε.



















0 Σχόλια