Επιστροφή του ιστορικού ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων και 48 πληρώματα από Ελλάδα και εξωτερικό, στήθηκαν στην εκκίνηση για να αντιμετωπίσουν τις σκληρές ειδικές της ελληνικής υπαίθρου. Μια σκληρή πρόκληση για ανθρώπους και μηχανές.

Οι MACCORMAK-MITCELL με Ford Escort RS1800 ήταν οι θριαμβευτές του αγώνα, κερδίζοντας ευκολότερα απ’ ότι και οι ίδιοι ίσως περίμεναν.

Πίσω τους τερμάτισαν οι PIERANGIOLI-FARNOCCHIA με Ford Sierra Cosworth και στην τρίτη θέση ένα ακόμη ford, με τους GRAHAM-GRAHAM με το δικό τους Escort RS1800.

Οι KOVARIK Junior-KAPIC με Skoda Favorit στην τέταρτη θέση, θύμισαν στους παλιότερους τις εποχές που κάποιοι άλλοι συμπατριώτες τους συμμετείχαν στο Ακρόπολις αλλά και σε όλο το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ, πηγαίνοντας με το γκάζι μόνο στο πάτωμα και κερδίζοντας τα δικίνητα.

Πρώτοι Έλληνες οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας στην πέμπτη θέση γενικής, με το Ford Escort RS σε μια ακόμη εκπληκτική εμφάνιση του πληρώματος τη φετινή χρονιά, ειδικά αν συνυπολογίσει κανείς τον περιορισμένο χρόνο δοκιμών τους και την αντιμετώπιση των αγώνων ως διασκέδαση.
Πίσω τους οι GUIGNARD-MEFFRE με το θηριώδες Renault 5 Turbo μας έφεραν εικόνες GroupB.

Οι Παραδείσης-Πλούταρχος  με Ford Escort RS2000 στην όγδοη θέση και τρία Toyota συμπλήρωσαν την 1η δεκάδα.
Οι Αργυρίου-Λάσκος και Παπαδημητρίου-Σιγάλας με Toyota Starlet, θύμισαν στους θεατές τις ηρωικές εποχές που στους ελληνικούς αγώνες μπορούσαν να συμμετέχουν και αγωνιζόμενοι με προσιτά αυτοκίνητα, καταφέρνοντας να κινούνται ταχύτητα και να πρωταγωνιστούν.

H Toyota Corolla που πάει σε άσφαλτο και χώμα και πάντα σε ρυθμό αέρα, με τους Αμαξόπουλο-Μωραϊτη στα μπάκετ  τερμάτισαν στην δέκατη θέση της γενικής.

Πολλές πληροφορίες, φωτογραφίες, αναλυτικά αποτελέσματα στην επίσημη σελίδα του αγώνα  https://historicacropolis.gr/
Και του χρόνου με περισσότερες συμμετοχές και ίσως διαφορετικό σχεδιασμό όσον αφορά τις ειδικές διαδρομές καθώς δεν έλειψαν οι προβληματισμοί για την σκληρότητα κάποιων εξ αυτών.

Φωτογραφίες από τον Racing Press - Γιώργο Δέδε, που κάλυψε τον αγώνα από την εκκίνηση μέχρι και την τελευταία ειδική.