Αγαπάνε το μηχανοκίνητο αθλητισμό στο Βελβεντό, όσο αγαπάνε και τον τόπο τους. Οι παλιότεροι που έχουν αναμνήσεις από το ράλλυ Σπριντ στη διαδρομή όπου τώρα γίνεται η ανάβαση, έχουν να λένε για την φιλοξενία και την ομορφιά του χωριού και όλου του τοπίου που το περιβάλλει.
Ο συνδυασμός, αγώνας ανάβασης συν σαββατοκύριακο 21-22 Οκτωβρίου στο Βελβεντό, προσέλκυσε πολλούς να δηλώσουν συμμετοχή στον αγώνα. Οι παροχές την διοργανώτριας λέσχης ΣΜΑΒελβεντού (φιλοξενία, αυτοκινητάμαξες, γεύμα) έδωσαν επιπλέον κίνητρα στους αγωνιζόμενους. Ο αγώνας προσμετρά βαθμολογικά στο κύπελλα αναβάσεων βορείου Ελλάδος και είναι ο τρίτος κατά σειρά αγώνας του θεσμού.
Το Σάββατο διεξήχθησαν 3 σκέλη χρονομετρημένων δοκιμαστικών, βοηθώντας τους οδηγούς να μάθουν  τη διαδρομή και να ρυθμίσουν τα αγωνιστικά τους. Δεν έλειψαν οι άτυχες στιγμές που είναι και αυτές κομμάτι των αγώνων.

Το σαββατόβραδο στο κέντρο του Βελβεντού έγινε η πανηγυρική εκκίνηση. Ο κόσμος, μικροί και μεγάλοι, απόλαυσαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που ήταν μπροστά τους και τους αγωνιζόμενους. Η γιορτή συνεχίστηκε στις ταβέρνες και στα μαγαζιά, επιβεβαιώνοντας αυτό που στην πραγματικότητα είναι οι αγώνες αυτοκινήτου, ένας τρόπος να περνάμε καλά ξεφεύγοντας από την καθημερινότητα.
Κυριακή πρωί μεγάλος αριθμός θεατών κατέκλυσε τις πλαγιές της διαδρομής για να χειροκροτήσει τις προσπάθειες των αγωνιζομένων. Η πρωινή υγρασία όμως έκανε τη διαδρομή πιο απρόβλεπτη και οι άτυχες στιγμές αγωνιζομένων έκαναν τον αγώνα να διακοπεί προκειμένου να αποκατασταθεί η διαδρομή. Το γκάζι όμως δεν σηκώθηκε από το πάτωμα και οι μάχες για τα κύπελλα και το βάθρο δεν έλειψαν.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, στην cat4 ο Άγγελος Μπατσίλας με το Suzuki Swift A5 έδειξε τις προθέσεις του από τις δοκιμές του Σαββάτου και δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφισβήτησης για την πρώτη θέση. Οδηγώντας το δυνατό και αξιόπιστο Suzuki στο όριο, όπως κάνει πάντα άλλωστε, πήρε μια ακόμη νίκη. Στη 2η θέση ο Μάκης Λακόρτε με το Peugeot 106 A5 που χαμογέλασε αφήνοντας πίσω ζημιές και ατυχίες. 
Στην 3η θέση ο αειθαλής Δημήτρης Μανωλόπουλος με το Peugeot 106 N2, συνεχίζοντας μια καριέρα 54 χρόνων σε αγώνες.

Άτυχοι της κατηγορίας ο Αλέξανδρος Ζήσαρος με το Citroen Saxo N2 που είχε μια έξοδο στο Β’ σκέλος και ενώ ήταν άνετα στη δεύτερη θέση, όπως και η Τάνια Καρατσομπαλίδου που είχε τη στιγμή της στο Α’ σκέλος. Οι ζημιές ήταν μόνο υλικές, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την αναγκαιότητα των υψηλών μέτρων ασφαλείας και του καλού αγωνιστικού εξοπλισμού.

Στην cat3 ο Γιώργος Γκέγκας με Peugeot 106 A6 ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου έπειτα από ωραία και σταθερή εμφάνιση. Στη δεύτερη θέση ο Γιώργος Λάμπογλου με Peugeot 106 A6 συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις. Ο Κώστας Κουτσοδήμος επίσης με Peugeot 106 A6, είχε τη στιγμή του στο πρώτο σκέλος χάνοντας χρόνο με ένα τετ-α-κε, ανέβηκε ταχύτατα στο Β’ σκέλος καταφέρνοντας να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου και κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με 2.16.45.

Στην cat2 ο Μιχάλης Παρασκευάς με το πολύ δυνατό Suzuki Swift E10, έφτασε στον τερματισμό αυτή τη φορά, κατακτώντας άνετα την πρώτη θέση.  Ο Νίκος Τρυχίδης με την Citroen Xsara E11 ανέβηκε στη 2η θέση και στο τρίτο σκαλί του βάθρου ένας ακόμη βετεράνος, ο Κώστας Ατματζίδης με το όμορφο VW Golf MK1 E11.

Ο τοπικός Δημήτρης Ζέρβας με το «νέο» και προσεγμένο Peugeot 306 E11 ήταν άνετα δεύτερος στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου, είχε όμως και αυτός την στιγμή του στο Α σκέλος του αγώνα, εγκαταλείποντας με υλικές μόνο ζημιές.

Στην cat1 είχαμε όλο το σαββατοκύριακο μια ενδο-ομαδική μάχη των δύο «νέων» αγωνιζόμενων με τα παλιά Όπελ.

Ο Βασίλης Ηλίας με το «μπιμπελό» Opel Kadett GTE E12, πέτυχε την πρώτη του νίκη στη δεύτερη συμμετοχή του σε αγώνα (ανάβαση Ελασσόνας 2022). Χρειάστηκε να δώσει μεγάλη μάχη με τον φίλο του Βαγγέλη Παπατριανταφύλλου με την Opel Ascona Ε12 που αρκέστηκε στη 2η θέση. Τρίτος ο Χαράλαμπος Χρυσανθόπουλος με την BMW E36 E12, που φέτος πηγαίνει ευθεία μπερδεύοντας τους θεατές που τον περιμένουν να έρθει ντριφτάροντας.

Στην FSA2L ο Θόθωρος Παπαβασιλείου με το VW GolfII κινήθηκε ακόμη μια φορά ταχύτατα παίρνοντας τη νίκη. Στη 2η θέση ο Δημήτρης Ρούμελης με την όμορφη Alfa 147 και στην 3η θέση ο Χάρης Δήμος με το Citroen Saxo VTS.

Ο Νίκος Στραβοκώστας με την ‘ανανεωμένη’ Alfa 156 κινήθηκε γρήγορα παρά το ότι είχε εύκολο έργο στην FSA μετά και την αποχώρηση του Δημήτρη Κακαράντζα με το Opel Kadett από τις δοκιμές του Σαββάτου.

Δεύτερος τερμάτισε ο νεαρός Γρηγόρης Εμμανουήλ με την BMW E36 C και τρίτος ο Δημήτρης Ντιντόκας με BMW E36.
Στην FST2 ο Νίκος Ευθυμίου με την θηριώδη BMW E30 κατέκτησε την πρώτη του νίκη κάνοντας ωραίους χρόνους. Στη 2η θέση ο Θωμάς Παπακωνσταντίνου με ένα ακόμη προσεγμένο Opel Kadett που προστέθηκε στον αγωνιστικό στόλο της βορείου Ελλάδος. Τρίτος και πάντα με το πλάι ο «ντριφτάς» Κώστας Τσοκάνης με τη Toyota Celica που ‘κάπνισε’ όλη τη διαδρομή.

Οι απονομές στο κέντρο «ΜΕΤΟΧΙ» έκλεισαν με τον πιο όμορφο τρόπο ένα υπέροχο σαββατοκύριακο, ανανεώνοντας άπαντες το ραντεβού για την 4η ανάβαση Βελβεντού το 2024.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 3ης ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ