ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΞΑΝΑΡΘΑΝΕ
Εξαιρετικές συμμετοχές, πολλή ζέστη, πολλοί θεατές, ήταν τα χαρακτηριστικά του Πρωταθληματικού ράλλυ Φθιώτιδος, που διεξήχθη στις γνωστές ασφάλτινες ειδικές, το Σάββατο 1 Ιουλίου.
Έτσι οι Αναπολιωτάκης-Τσιούκας με το Ford Fiesta R5, κάνοντας μεγάλη διαφορά στο πρώτο σκέλος και ελέγχοντας τον αγώνα στο δεύτερο, παρέμειναν οι κυρίαρχοι της ασφάλτου προσθέτοντας άλλη μια νίκη στο παλμαρέ τους

Μάχη όμως είχαμε για τις επόμενες δύο θέσεις του βάθρου της γενικής. Οι Παπαδημητρίου-Πετρόπουλος, οδηγώντας εντυπωσιακά το Skoda Fabia R5 και παρά το γεγονός ότι ο οδηγός είχε να οδηγήσει σε ασφάλτινο τερέν 15 χρόνια, κατέλαβαν εν’ τέλει τη δεύτερη θέση, κερδίζοντας και τις δύο ειδικές του β’ σκέλους.
Στην τρίτη θέση οι Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης με ένα ακόμη Skoda Fabia R5, δείχνοντας ότι όσο μαθαίνουν το όπλο τους γίνονται όλο και δυνατότεροι στις ειδικές.
Η πρώτη τριάδα της γενικής ήταν ταυτόχρονα η πρώτη τριάδα της κατηγορίας C1.
Στη πρώτη τετράδα, ένα ακόμη πλήρωμα από την Κρήτη (το τρίτο…) και δεν είναι άλλοι από τους αφούς Κτιστάκη, που με το Peugeot 306 είναι αήττητοι στην F2 και στην C3, δείχνοντας για ακόμη έναν αγώνα αξιοζήλευτη ταχύτητα, αξιοπιστία, αποτελεσματικότητα.
Πέμπτοι γενικής οι Μίχος-Χειράκης με το Peugeot 208, που μετά το νωχελικό α' σκέλος, επανήλθαν στους ρυθμούς που μας έχουν συνηθίσει στο β’ σκέλος, κερδίζοντας και την δεύτερη θέση στην F2 αλλά και στην C3 (!!!). (Υπενθυμίζουμε ότι με το ίδιο αυτοκίνητο στον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος είχαν βαθμολογηθεί στην C5.)

Στην έκτη θέση οι Γεροδήμος-Γρηγορίου με το Opel Astra opc, σε μια ακόμη ωραία εμφάνιση που τους έφερε και τη νίκη στην C2.
Οι Κωνσταντινίδης-Κυπαρισσάς με το Citroen DS3 R3, στη έβδομη θέση γενικής και στην τρίτη της C3, επιβεβαίωσαν και στον δεύτερο αγώνα τους, ότι επέστρεψαν και θα πρωταγωνιστήσουν.
Όγδοη θέση γενικής οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης με το Citroen Saxo kit-car, με ένα τερματισμό που χρειαζόταν για να επιστρέψουν τα χαμόγελα, ειδικά όταν στην τελευταία ειδική (special stage) σημείωσαν και τον τρίτο χρόνο γενικής.
Οι Τιτάκης-Χαλκιαδάκης με Citroen DS3 R3, είχαν ακόμη ένα επιτυχημένο αγώνα και την πρώτη δεκάδα έκλεισε ένα πλήρωμα από τη Βουλγαρία, η Ekaterina Stratieva με συνοδηγό τον Avarmov G., τα μπάκετ του όμορφου Opel Corsa R4.
Οι Καζάνας-Μακράκης με Mitsubishi Evo9 στην ενδέκατη θέση γενικής, κέρδισαν την ομάδα Ν και την δεύτερη θέση στη C2.
Στις θέσεις 12-13-14 της γενικής οι πρωταγωνιστές της C5, Μιχαήλ-Κορίνθιος, Βεργοζήσης-Κλόκας, Στεργιάδης-Γασγάζης, άπαντες με Peugeot 106 s16 A6.
Οι Βούλγαροι Tomov-Brankov με Renault Clio ήταν οι νικητές της κατηγορίας C6, με τους Αβραμίδη-Κυρλαγκίτση και Μασιάλα-Μόσχο να συμπληρώνουν το βάθρο των νικητών.
Στον αγώνα όμως συμμετείχαν και τα ιστορικά αυτοκίνητα, δίνοντας την ευκαιρία στους θεατές να απολαύσουν μερικά «διαμάντια» προηγούμενων εποχών που πρωταγωνιστούσαν στους αγώνες.
Πρώτοι και καλύτεροι οι Σταφυλοπάτης-Χατζηρήγας με το ex Delecour, Ford Sierra Coswrth, να εναλλάσσονται στα μπάκετ οδηγού-συνοδηγού, καθώς συμμετέχουν στους αγώνες για τη διασκέδαση τους και να κάνουν στην πρώτη ειδική διαδρομή χρόνο 16.29.47(!!!) που ήταν και ο έκτος καλύτερος γενικής σε σχέση και με τα σύγχρονα αγωνιστικά. Σε κάνει να αναρωτιέσαι σε πια θέση θα βρίσκονταν αν συμμετείχαν με ένα σύγχρονο αυτοκίνητο και αν κυνηγούσαν τίτλους.
Μάχη για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου με την κόκκινη Lancia Delta integrale στα χρώματα της Martini και τους Παπάζογλου-Νικολοπούλου στα μπάκετ να τερματίζουν στη δεύτερη θέση.
Στη τρίτη θέση του βάθρου οι «GEO»-Τριπιντής με Peugeot 205.
Οι νικητές γενικής ιστορικών ήταν αντίστοιχα και νικητές στην κατηγορία 3+4.
Οι Αμαξόπουλος-Μωραϊτη με Toyota Corolla Στους γνώριμους αέρα-πατέρα ρυθμούς, ήταν νικητές στην κατηγορία 1+2.










0 Σχόλια